MUSIK PÅ TORVET
Glæd dig ✫ til TØT CITY BAND GÆSTER SÆBY TORV ![]()
![]()
Tøt City Band er et godt sammenspillet Band med 80 og 90’musik, både dansk og udenlandsk, som det primære repertoire.
Bandet består af fire garvede musikere, med lidt år på bagen, med Pia som forsanger.
HUSK det er HELT GRATIS at opleve AL den gode musik på Torvet – HELE sommeren
Denne begivenhed er allerede afholdt.






